آخرین اخبار
کد مطلب: 80510
نماينده مردم لردگان در مجلس:
کم‌توجهي به ورزش و جوانان توجيه پذير نيست
لردگان با عدم رشد زیرساختی در حوزه ورزش مواجه است
تاریخ انتشار : 1393/06/08 17:03:21
نمایش : 1767
نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه سازمان ورزش و جوانان در سطح استاني و ملي مورد غفلت واقع شده است، گفت: اين کم‌توجهي توجيه پذير نيست و دولت بايد به مطالبات اين حوزه موثر، عنايت ويژه داشته باشد.
به گزارش  سلام لردگان- مجيد جليل هشتم شهريورماه در نشست مجمع نمايندگان با مديرکل ورزش و جوانان استان به منظور بررسي مشکلات ورزشي اين اداره کل، افزود: ادغام دو سازمان بزرگ تربيت بدني و جوانان موجب شد ورزش و جوانان با مشکلاتي چون نبود زيرساختهاي مناسب و نبود اعتبارات مواجه شود.
وي با بيان اينکه اين سازمان در سطح استاني و ملي مورد غفلت واقع شده است، تصريح کرد: اين کم توجهي توجيه پذير نيست؛ چراکه جوانان همانگونه که در انتخابات با حضور پرشور خود حماسه آفريدند بايد به مطالبات آنان از دولت نيز، توجه شود.
جليل افزود: باگذشت زمان مطالبات جوانان در عرصههاي مختلف متعدد و متنوع ميشود در همين راستا برنامههاي ورزش و جوانان بايد در راستاي رفع اين نيازها هر چه سريع‌تر مشخص شود؛ چراکه تا بستن بودجه تنها سه ماه فرصت باقي است.
وي مشکلات در بخش زيرساخت‏هاي عمراني اين سازمان را يادآور شد و با بيان اينکه هدف از گفتن نقاط ضعف، تضعيف مديران نيست، اظهارکرد: همکاري همه مسئولان لازمه رفع مشکلات حوزه ورزش و جوانان استان است.
جليل با تاکيد بر ضرورت رعايت عدالت و توازن منطقهاي در اين حوزه، گفت: متاسفانه در برخي مناطق مانند شهرستان لردگان سرانه فضاي ورزشي براي هر نفر بين 6 تا 8 سانتي متر است اين در حالي است که در برخي شهرستان‌ها اين سرانه بيش از 20سانتيمتر است.
به گفته وي، شهرستان لردگان به علت مسافت زياد با مرکز استان و عدم توجه مسئولان با عدم رشد زيرساختي در حوزه ورزش مواجه است که انتظار ميرود در دولت تدبير و اميد توازن منطقهاي در اين حوزه رعايت شود.

منبع: ايسنا
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس